To że chłopaki z Elementa myślą nieszablonowo wiemy już od dawna. Mieliśmy już kolaboracje z angielską marką outdorową Griffin Studio, z Keithem Harringiem czy kultowym amerykańskim producentem koszul hawajskich – Hoffman Fabrics. Początkiem roku zostaliśmy również zaskoczeni kolaboracją z National Geographic, gdzie na tapetę zostały wzięte dzikie zwierzęta.
Tym razem jednak chłopaki sięgnęli do genezy marki Element, której geneza bardzo mocno powiązana jest siłami jakie władają na świecie. Tak więc jak możecie się domyślić tym razem motywem przewodnim jest; ogień, woda, wiatr i ziemia – czyli 4 żywioły stanowiące esencję świata. Tak samo jak w przypadku edycji pierwszej, tym razem dostaniemy również bluzy, koszulki oraz świetnie prezentujące się blaty.
Ale na tym nie koniec, chłopaki przygotowali również kilka elementów kolekcji na których znajdziemy tylko i wyłącznie logo National Geographic. Wygląda to bardzo dobrze i trzeba przyznać, że to nasz ulubiony element tej kolekcji.
Całość jest do dorwania pod tym linkien – https://supersklep.pl/element
Comments