Skip to content →

Veto!

Redakcja Skateboard.pl absolutnie nie zgadza się na wykorzystywanie deskorolki w takich działaniach reklamowych jak w przypadku kampanii Guru Gomez w ostatnim numerze InfoMagazine. Praca wielu osób nad budowaniem przychylnego wizerunku skateboardzistów wśród całego społeczeństwa jest niweczona przez tego typu działania. Większość z nas nie traktuje poważnie akcji mających na celu wywołanie taniego skandalu obliczonego na finansowy zysk, prowokacji stojącej na granicy dobrego smaku i pozbawionej zdrowego rozsądku. Dla nikogo też, ta reklama nie była ani zabawna a tym bardziej przedstawiająca uczucia skaterów. Stwierdzenie autora reklamy, że “taki pomysł drzemie w głowie każdego deskorolkowicza” jest totalnym przekłamaniem i brakiem wiedzy na nasz temat. Niestety zdajemy sobie sprawę, że dla wielu przedstawicieli władz samorządowych jest to kolejny sygnał, że nie warto inwestować w nowe miejsca do jazdy w tym kraju, a potencjalni sponsorzy mogą zrezygnować z podjęcia z nami współpracy lub jej utrzymania, gdyż nie chcą być utożsamiani z agresywną i bezmyślną grupą społeczną, bo tak właśnie zostaliśmy przedstawieni. My postrzegamy deskorolkę jako ruch społeczny, który skupia wiele kreatywnych i niepowtarzalnych osób. Naszą pracą, ciekawymi i ambitnymi artykułami staramy się pokazywać jak wartościowa jest deskorolka w życiu wielu młodych Polaków. Stanowczo sprzeciwiamy się łączeniu deskorolki z jakąkolwiek agresją czy przemocą.

Redakcja Skateboard.pl

Published in News - Video

Comments are closed.